Hizmetlerimiz

Anasayfa Hizmetlerimiz
Rinoplasti
Burun yüzün orta hattında yer alması ve iletişim sırasında yüze bakıldığında en çok dikkat çeken organ olması bakımından estetik açıdan önemlidir.
Yüz Gençleştirme
Yüz gençleştirme için son yıllarda birçok uygulama ortaya çıkmış ancak bunların gerçekten etkili olanları şu anda popülerliğini devam ettirmektedir.
Baş Dönmesi (Vertigo)
Vertigo bir hastalık değil bir bulgudur yani karın ağrınız olduğunda buna sebep olabilecek birçok hastalık olabileceği gibi Vertigo bulgusudur.
Horlama ve Uyku Apnesi Tedavisi
Uyku kalitesi bozulduğu ve uyku sırasında uykunun doğal döngüsü bozulduğu için gündüz uykuluk hali en sık görülen belirtilerdendir.
Burun Kıkırdağı Eğriliği Ameliyatı
Septum deviasyonu olan kişilerde en sık burun tıkanıklığı, ağızdan nefes alma, horlama, baş ağrısı, gece ağzı açık uyuma gibi belirtiler görülür.
Endoskopik Sinüs Cerrahisi
Endoskopik sinüs cerrahisi; burun boşluklarındaki iltihaplanmalarda, beyin sıvısı kaçaklarında ve polip denilen et büyümelerinde başvurulan bir tedavidir.
Bademcik ve Geniz Eti Ameliyatı
Genellikle çocuklarda görülen geniz eti büyümesi (adenoid hipertrofisi); burun boşluğu ile ağız boşluğunun birleştiği..
Alerjik rinit (nezle) tedavisi
Rinit yani nezle, toplumda çok sık görülen ve sağlık üzerinde çok fazla olumsuz etkisi olabilen bir rahatsızlıktır.
Kulağa Tüp Takılması
Kulak tüpü; kulak zarına delik açılarak yerleştirilen; ortasında kanalı olan, silindir şeklinde küçük tüplerdir.